Türk Telekom bana hiçbir onay sormadan oyun kulübüne üye yapıp iptal ettiğimiz halde 20 TL faturama kesinti yapıyor. Bu durum 2 hattımıza da yapıldı para iadesi talebini de yapmıyorlar. İnternetten araştırdığım kadarıyla da bu durum bir çok kişinin başına gelmiş haksız kazanç yapılmış.
Yorum Gönder