Türk Telekom mobil internet üyesiyim, Fizplus diye bir yerden benim onayım olmadan üyelik başlatılıyor ve faturadan kesiliyor benim bundan sonra haberim oluyor, sonra mesaj olarak iptal ettirmeye çalışıyorum yapılmıyor, sonra arıyorum iptali yapılıyor ama çoktan faturalara yansıtılmış üyelik aidatları mevcut iadesi için de başvuru oluşturuyorlar ancak ondan sonra ne arayan var ne soran, bu üyelikle ilgili kesilen paraların iadelerini istiyorum.
Yorum Gönder