İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Faturalı Hattımın Zamanında İptal Edilmemesi Üzerine Tarafıma Borç Çıkarılması

Türk Telekom Faturalı Hattımın Zamanında İptal Edilmemesi Üzerine Tarafıma Borç Çıkarılması

2 yıl kadar önce Türk Telekom tarafından aranarak kampanya dahilinde faturalı hatta geçişim sağlandı. Bir yıllık bir kampanya tanımlaması yapıldı (Aylık 29 TL). 1. yılın bitiminde Türk Telekom tarafından arandım ve kampanyamın yakın zamanda biteceği iletildi ve uzatıp uzatmayacağım soruldu. Yeni bir kampanya tanımlaması yapıldı ve aynı kampanya 1 yıl daha uzatıldı (Aylık 31,75 TL). Bu bir yıl bitiminde kampanyayı uzatıp uzatmayacağım sorulmadan aynı abonelik paketinin kampanyasız şekilde devam edilmesi sağlandı ve yeni gelen fatura tutarı Aylık 51,75 TL. Kendilerini aradım ama bu tutar için bir şey yapamayacaklarını söylediler. Ben de kendilerinden faturalı hattımın tekrardan faturasız hale döndürülmesini istedim. İşlem yapıldığını kısa bir süre sonucunda faturasız hatta dönüşümün sağlanacağını söylediler. Bir sonraki gelen faturam 65,5 TL (hala fatura gelmeye devam ediyor)...

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget