Türk Telekom bünyesinde kullanmış olduğum ve kapattırdığım faturalı hattımın fatura detaylarını mail olarak almak istiyorum. Türk Telekom bana göndermemekte ısrar ediyorum. 3 aydır beklememe rağmen fatura detayını alamadım.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Yorum Gönder