Başka bir firmadan internet almaktayım. Telekom'dan arkadaşlar aradı internet 45 + Digiturk 15 TL toplamda 60 TL diyerek interneti bize taşıyabilirsiniz cayma bedeliniz bizden dediler zaten taahhütümün bitmesine de 2 - 3 ay kalmıştı. Kabul ettim hemen anında Digiturk kurulumu için geldiler ve 2 gün sonrada Telekom kurulumu için geleceklerini söylediler 1 hafta oldu gelen giden yok Telekom'u arıyorum başvuru kaydı bile yapmamışlar. Kimsenin bir şeyden haberi yok. Digiturk' ü bağlayıp kaçtılar resmen milleti boştan yere Digiturk abonesi yapıyorlar yalan söyleyecek kadar düştün mü Türk Telekom!
Yorum Gönder