22 Nisan Cumartesi günü internetim bağlandı. Gece kapattım pazar sabahı açılmadı. Pazartesi teknik servis evime gelip modemin bozuk olduğunu ve bana belge vermeden modemi alıp ya değişim ya da fabrikaya gönderileceği söylendi. İki saat sonra teknik servis bende kimlik fotokopisi isteyip Telekom Müdürlüğü ne göndereceğini beyan etmiştir. Çağrı merkezinizle yaptığım görüşmede kimlik fotokopisi verme zorunluluğum olmadığı söylenmiştir. Bende servise fotokopimi vermeyeceğimi söylediğimde teknik servis bozuk modemimi geri getirmiştir. Mağduriyetimin giderilmediği takdirde tüketici haklarına başvuracağımı kısa zamanda giderilmesini arz ve talep ediyorum.
Yorum Gönder