İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Bozuk Modemimi Geri Gönderdi.

Türk Telekom Bozuk Modemimi Geri Gönderdi.

22 Nisan Cumartesi günü internetim​ bağlandı. Gece kapattım pazar sabahı açılmadı. Pazartesi teknik servis evime gelip modemin bozuk olduğunu ve bana belge vermeden modemi alıp ya değişim ya da fabrikaya gönderileceği söylendi. İki saat sonra teknik servis bende kimlik fotokopisi isteyip Telekom Müdürlüğü ne göndereceğini beyan etmiştir. Çağrı merkezinizle yaptığım görüşmede kimlik fotokopisi verme zorunluluğum olmadığı söylenmiştir. Bende servise fotokopimi vermeyeceğimi söylediğimde teknik servis bozuk modemimi geri getirmiştir. Mağduriyetimin giderilmediği takdirde tüketici haklarına başvuracağımı kısa zamanda giderilmesini arz ve talep ediyorum.

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget