İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Türk Telekom Bizle İzle Uygulamasına Oldu Bitti İle Abone Edilmek.

Türk Telekom Bizle İzle Uygulamasına Oldu Bitti İle Abone Edilmek.

Tamamen kendi isteğim dışında " bizle izle " adında bir uygulamanıza 20 TL'lik bir abone edildiğim mesajı geldi telefonuma. Sehven olduğunu tahmin ederek ivedi şekilde ücreti kesildiyse tarafıma iadesi ile uygulamanın iptalini istiyorum. Kurumsal bir yapının bu şekilde yaklaşımları marka değerinizi ciddi şekilde de zedeler ayrıca iade ve iptal sonrası tarafıma ivedi şekilde telefon ile dönülmesini istiyorum.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget