Tamamen kendi isteğim dışında " bizle izle " adında bir uygulamanıza 20 TL'lik bir abone edildiğim mesajı geldi telefonuma. Sehven olduğunu tahmin ederek ivedi şekilde ücreti kesildiyse tarafıma iadesi ile uygulamanın iptalini istiyorum. Kurumsal bir yapının bu şekilde yaklaşımları marka değerinizi ciddi şekilde de zedeler ayrıca iade ve iptal sonrası tarafıma ivedi şekilde telefon ile dönülmesini istiyorum.
Yorum Gönder