Telekom'dan aldığımız Tılgın modem üzerinden iş yeri kameralarımı izleyemiyorum. Başka bir modem kullanamadığımız gibi, birkaç kez arızaya gelen ekip modemin arızalı olduğunu söylemelerine rağmen değişimini en az 30 gündür gerçekleştirmiyorlar.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Telekom'dan aldığımız Tılgın modem üzerinden iş yeri kameralarımı izleyemiyorum. Başka bir modem kullanamadığımız gibi, birkaç kez arızaya gelen ekip modemin arızalı olduğunu söylemelerine rağmen değişimini en az 30 gündür gerçekleştirmiyorlar.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder