24.03.2017 tarihinde yurtdışına çıkmadan önce paket seçip internet paketi tanımladım. "yurt dışında kullanımız da fatura kesilimine kadar geçerli 2 GB internet paketi tanımlandı. " diye mesaj geldi ve ben de rahatça yolculuğuma başladım. Vardıktan sonra kullanıma başladım, bir süre sonra telefona bir baktım ki "mobil hattınızdan yaptığınız ücretli kullanımınız 100 TL ulaşmıştır" ve "250 TL ulaşmıştır" diye arka arkaya mesajlar gelmiş. Daha da yetmemiş kullanımı da durdurmamışlar ve bir kontrol ettim ki faturam 350 TL olmuş. 2016/dk-thd/363 sayılı BTK kararlarına göre buna yapmaya hakkınız yok, insanların yurt dışındaki mecburiyetini fırsata çeviriyorsunuz. Müşteri hizmetleri de çok ilgili bir şekilde! Mecbur ödeyeceksiniz diyor. Bu haksız faturama itiraz ediyorum. Bu olay yüzünden sizi her yerde şikayet edeceğim ve hukuki yollardan hakkımı arayacağım.
Yorum Gönder