2008 yılında kapanan telefonun borcunu 2009 yılında muhtara tebligat yaparak bildirmişler. Aradan geçen 8 sene içerisinde arayıp sormayan Telekom 2017'de beni arayıp para istiyor. 8 senedir aklınız neredeydi? Böyle şey olur mu? Bu arada defalarca abonelik gibi işlemler için Telekom'a gidip geldim. Bulamadık vs. demeyin.
Yorum Gönder