Türk Telekom (Avea) müşteri hizmetleri 444 1 444 numarada asla kimseye ulaşılamaması. Bugün 8 Nisan cumartesi ve 3 farklı zaman diliminde aramama ve her arayışımda en az 25 dakika beklememe rağmen bir müşteri temsilcisine asla ulaşılamaması çok korkunç, vahim, içler acısı, kötü bir hizmet anlayışı. Numaramı Türk Telekom'a taşıncaya kadar birilerine ulaşılıyordu ama bir kez müşterileri olduktan sonra hizmeti resmen kesiyorlar. Yahu 1 saatte kimsecikler çıkmadı müşteri temsilcisi olarak şaka gibi. Türk Telekom'dan da taşıyacağım numaramı hem de yarın!
Yorum Gönder