Bu ay itibarı ile 16 Mbit 100 GB AKK 'lı pakete geçtim. Fakat hala hızım 8 Mbit gözüküyor. Müşteri hizmetlerini arıyorum. 16 Mbit gelmiyor hız diyorum. Bir sorun gözükmüyor diyor. Ama 16 Mbit parasını almasını biliyorlar. İlgi sıfır. Çözüm sıfır. Müşteri memnuniyeti sıfır. Tamamen pişmanlıktır kendileri...
Yorum Gönder