Buyaka Tommy'den 28 mart'da eşime doğum günü hediyesi pantolon ve ayakkabı aldım toplamda 800 TL ödedim. Pantolon küçük olduğundan ürünü değiştirmek için Bakırköy Capacity'deki mağazaya gittim, oradaki satış temsilcileri ürünü değiştirmemek için elinden gelen her şeyi yaptılar, ürün değiştirmek istediğimi söyleyince hepsinin suratları asılıyor hepsinin afra ve tafrasıyla uğraşıyoruz. Hemen hemen tüm Tommy mağazalarında aynı muameleyle karşılaşıyorum ya da duyuyorum. Capacity'deki satış temsilcileri de aynen ürün bizde yok zorlu ya da İstinye Park'a gidin dedi, o hafta sonu aldım ürünü İstinye Park'a gittim. Oradaki satış temsilcileri de ürün depomuzda yok zorluya gidin diye akıl veridiler yine suratlar beş karış. En sonunda mağazada patladım bana çözüm bulmalarını ya da paramı iade etmelerini istedim, 10 gündür hala çözüm bulunamadı, şikayetçiyim.
Yorum Gönder