Firmaya kendim dahil birçok arkadaşımın ödevini verdim ve ödevlerin hepsi 1 ay sonra teslim edilecek diye söz vermelerine rağmen 3 ay gecikmeli teslim edildiğinden düşük not alarak 1 yıl atlamamıza sebep oldular. Bu süre zarfında yoğun hakaretler işittik ve mağdur olduk.
Yorum Gönder