İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Telpa Kullanıcı Hatası Dedi Sararmaya

Telpa Kullanıcı Hatası Dedi Sararmaya

General Mobile cep telefonu şarj soketi arızası oldu. Bunun üzerine telefonumu Telpa teknik servis yolladım, 3 gün sonra telefon bana gönderildi ve geldi. Telefonu aç diyorum da sağ alt köşesinde sararma olduğunu gördüm, bunun üzerine tekrardan teknik servise geri yolladım fakat bu sararmanın kullanıcı hatası olduğunu bana söylediler ve bunun üzerine benden 190 lira masraf istediler.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget