28.03.2017 tarihinde servise gönderdiğim telefonum tarih olarak 03.04.2017 tarihinde servis kaydı oluşturuldu. Sistemden telefonumun durumunu öğrenmek için her gün sorguladım 03.04.2017 tarihine kadar sistemimde hep eski kayıtlar gözüküyordu o gün telefonu aldığım bayiyi aradım telefonun servise 28.03.2017 tarihinde verildiğini söyledi Telefonun gittiği servisi aradığım ve telefonum kaydını göremediğimi söyledim "dur bir bakalım geri dönüş yaparız dediler" dedikten bir saat sonra telefonum kaydı sistemde gözükmeye başladı adamlardaki rahata bak biz hatırlatmasak onu da yapmayacaklardı neyse Telefon başka bir servise transfer edildi (1 ay içinde 3.defa gidişi) bütün hatalarını kanıtladım video halinde WhatsApp ve mailde gönderdim ama telefonda arıza ve hata olduğuna dair video göremediklerini söylediler telefonu geri iade ettiler beni tamamı ile mağdur bıraktılar ne yapacağımı sapıttım.
Yorum Gönder