1,5 yıl önce doğalgaz yaptırdım mutfak ve banyoma Kastamonu da Tek-şen firması tarafından yapıldı, şofben takıldı kullanmaya başladıktan sonra şofbenden anormal derecede ses çıktı firmayı aradığımda bizim yapacak bir şeyimiz yok servisi arayın dediler servisi aradık geldiler baktılar onlarda bizim yapacak bir şeyimiz yok dediler. Biz neden olacağını sorduğumuzda eski evlerde oluyor yapılacak bir şey yok dediler bizde inandık ama suyu açarken 10 yaşında kızım çok korkuyor anne patlayacak mı diye. Tek-şen firmasından şikayetçiyim bana ne marka şofben takacaklarını bile söylemediler, şimdi de hiç ilgilenmiyorlar. Alt kat komşuma taktılar komşum bizimki gibi ses çıkarır mı diye sorduklarında aslında onların şofbeninde sorun var değişmesi lazım ama değiştirmiyorlar diye cevap vermişler ve ben bir kere daha söyledim ses var bir bakıverin diye 2-3 aydır hala gelip bakacaklar ısınınca alarm veriyor.
Yorum Gönder