15.04.2017 saat 14:00 saatleri arasında 15 aylık çocuğum balkondan düştü ve kafası kırıldı, acil olarak bize en yakın olan Gaziosmanpaşa Taksim Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne götürdük acil doktorunun karşına çıktığımda çocuğumun düştüğünü ve hala kafanın kanadığını söylememe rağmen gidip kayıt açtırmamızı söyledi, çocuğumun kafasına bile bakmadan burada o kadar adam var o kadar hasta var şeklinde konuştu ve ben ismini ve soy ismini sorunca sinirlenip ne yapacaksın dövecek misin, şikayet mi edeceksin deyip hakaret etmeye başladı ve güvenlikleri çağırıp bunun kimliğini alın şeklinde konuşmalara başladı, çocuğum o halde iken biz panik halinde iken A** O*** isimli doktor bizimle ilgilenmedi ve bize hakaret etti. Türkiye Cumhuriyeti'nde yaşayan ve bir devlet hastanesinde doktorluk yapan bir doktorun kimseye bu şekilde hakaret edip kovamayacağını düşünüyoruz.
Yorum Gönder