Üç gündür kargonun alınmasını bekliyorum. Arayıp hesap sorduğumda biz arkadaşlara iletiyoruz onlar gelmiyor diyorlar böyle berbat bir kargo olamaz Allah b..alarını versin.
İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri
Üç gündür kargonun alınmasını bekliyorum. Arayıp hesap sorduğumda biz arkadaşlara iletiyoruz onlar gelmiyor diyorlar böyle berbat bir kargo olamaz Allah b..alarını versin.
Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...
Yorum Gönder