Kullanmış olduğum servis sağlayıcısından Turkcell Superonline fiber internete geçtim. Cayma bedelini ödeyip fatura suretini mail olarak atın gelecek dönem faturalarınızdan düşeceğiz demelerine rağmen aylardır ne maillerime cevap yazıldı ne de faturadan düşüldü. Fatura ödemeye devam ediyorum. Ödediğim 500 TL'den fazla parada yanıma kar kaldı. Abone olacakken ilgi alaka çok güzel sonrasında kimseye ulaşılamıyor mail atın diyorlar 4 aydır maillerime geri dönen yok, sözde müşteri memnuniyetini ön planda tutan kurumsal bir firma. Cayma bedelinin faturalarımdan düşülmesini rica ediyorum.
Yorum Gönder