Superonline bağlatalı henüz 1 hafta olmuşken bağlandığı günden beri sorun yaşamaktayım, mevcutta kullandığım diğer internet platformlarında bu sorunu yaşamazken 2 gündür evimde internet bulunmuyor ve kablo için gelen ekibiniz sadece kabloyu bağlayıp camdan içeri atmış fakat herhangi bir şey yapmadan gitmiştir. Ekstra olarak yaklaşık 5 metrelik kısımda 3 adet ek yeri bulunmaktadır ve her seferinden müşteri hizmetleri tarafından arıza kaydı açtırmam da sorun düzelmiş şeklinde kayıt içerikli mesajlar gelmektedir. Pazartesi Superonline'dan gelen ekip balkon pencere girişinin sadece yarım metre altında bulunan port çıkışından 1 metrelik kablonun ek kısmından yaptığı ölçümde sinyal olduğunu belirtmiştir bende bir yts olduğum için evimde bulunmadığım için kontrol yapılmadı, fakat eve gelip kontrol ettiğimde hala sorun aynı şekilde devam ediyor ve direk port çıkışında problem var artık yapın...
Yorum Gönder