11 mart'ta bir nakil işlemi talep ettim. İşlem gerçekleştirildiğine dair mesaj aldıktan sonra, bugüne kadar internet bağlantım yok. 27 mart'ta bu sorunu müşteri hizmetlerine belirtmeme rağmen, sorun giderilmedi ve net bir şekilde sorunun ne olduğuna dair bilgi verilmedi. Bugün müşteri hizmetlerini arayıp tekrar şikayetimi ilettim, port sorunu olduğunu, ve sorunun 48 saat içerisinde giderileceğini söylediler. Bu sefer sorunun gerçekten giderilmesini istiyorum, bundan dolayı bu siteye yazıyorum, zira bir aydır internetimi kullanamamaktayım. Ayrıca kullanamadığım günlerin ücretinin iade edilmesini istiyorum.
Yorum Gönder