1 yıldır kullandığım Asus k555ub model bilgisayarımın sol menteşesi ve çerçevesi kırıldı. Neyse Asus'un sitesine girdim bu şirketin ismi çıktı. Neyse aradım. Bilgisayarımı MNG Kargo aracılığıyla şirkete gönderdim. Sonra bilgisayar ellerine ulaştı. Arıza tespiti yaptılar. Cihaz sol menteşesi ve cover onarımı için 70$ istediler pazarlık yapıp 270₺ yaptık. Cihaz onarıldı. Geldi elime. O da ne! ? Cihaz onarılmış fakat açılmıyordu. Aradım yine bilgisayarı istediler. Gönderdim. Göndermez olaydım. Neyse 7 gün aldılar baktılar onardılar. Bilgisayar geldi. Sorun devam ediyor. Bu şirkete malınızı göndermeyin mağdur ediyor şimdi Tüketici Hakları mahkemesine verdim. Görsünler günlerini.
Yorum Gönder