Km bilgisi için plaka ile SMS attığımda km bilgisi gelmedi. Daha sonra hasar s şase no. ile SMS attığımda yine km bilgisi gelmedi. Her SMS attığımda 7 şer lira alan kurum bunun hakkında bir açıklama yapamıyor. Konu hakkında gereğinin yapılmasını rica ediyorum.
Yorum Gönder