Siemens'ten kayınvalidemin evine taktırdığım davlumbaz aspiratörü için karbon filtre almak için servisi aradım. ellerindeki kayıttan model numarasını söylediler ve 170 TL fiyat verdiler. bende aynı anda iki tane aspiratör aldığımı yanlış filtre getirmemeleri için gerekirse kontrol etmelerini söyledim. aslında bunu da onlar tekrar tekrar uğraşmasın sıkıntı yaşamayalım diye söyledim fakat bunun içinde 45 ücret yazacaklarını söylediler sonra servis kayınvalideme gitmiş aspiratörü çalıştırıp çekip çekmediğine bakmış bu aspiratör de bir şey yok çekiyor deyip 45 TL'yi alıp gitmiş duyunca şaka yapıyorlar herhalde dedim. ben filtre modelini tespit etsinler yanlış filtre getirmesinler onlar sıkıntı yaşamasın diye fazladan 45 TL para ödeyeyim. hem de bana model numarasını söylemesinler müşteri hizmetlerini arayıp olanları anlattım servisin benim talep ettiğim işi yapmadığını ve yapılmayan bir işe.
Yorum Gönder