Maltepe Altay Çeşme'de ki Setay Tabela'ya kayan yazı tabelası yaptırdık. 1 ay sonra tabela bozuldu. Geleceğiz deyip gelmeyerek 15 gün oyaladı. Şimdi ne geliyor ne telefonlarımıza cevap veriyor... Bu konuda çok mağdur oldum. Verdiğim paraya mı yanayım. Adamın duyarsızlığına mı?
Yorum Gönder