İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Sayın Ortodonti Diş Tedavisi.

Sayın Ortodonti Diş Tedavisi.

Sayın Ortodonti c*** s***'ye diş yaptırdım. Geçen yıl hala dişim ağrıyor. Başka dişçiye gittim kanal olacak dişi direk dolgu yapmış. Bilmiyordum köprü yaptırdım onda da sürekli dişim düşer yaptığı işçiliği beğenmiyorum her dişim ağrıdığında Allah'a havale ediyorum. Randevu istediğinizde 15 20 gün sonraya verir. Doluyuz denir. Gittiğimizde 1 saat gecikmeli alır herkese aynı anda randevu verilmiş gibi bekletilir. Az alıp işini temiz yapan çok az hekim kalmış.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget