Böyle bir fiyaskoyu anca bu firmada görebilirsiniz. Sorun yaşadığım ürünü incelemeye yollamak en doğal hakkımdır. İkinci kez ayakkabıyı incelemeye yolladım diye içine not bırakmışlar. "Bu müşterimiz sürekli incelemeye ürün yollamaktadır incelerken bunu da göz önünde bulundurun "diye, sanane kardeşim üretici firma kararını verir sen ne kafa karıştırıyorsun. İlk aldığım Salomon altı açıldı ne yapayım yollayacağım tabi incelemeye sonra paramı iade etmediler, zorla başka ayakkabı aldırdılar gittik The North Face aldık ,onda da sorunlar sorunlar 405 TL para vermişim ben bu ayakkabıya, en ufak sorunda bile yollarım buna kimse karışamaz. Telefonda 6 ay garantisi var ayakkabıların diyorlar üretici firmanın yolladığı kağıtta 2 yıl yazıyor bizi saf mı sanıyorsunuz siz? Bundan sonra ürünleri size yollamıyorum direk üretici firma ile muhatap olacağım. Artık çevremdeki kimse bu siteden almayacak.
Yorum Gönder