Saat & Saat'ten yaklaşık 1.5 yıl önce eşime düğün hediyesi saat aldım. Üstelik 1000 TL'den fazlaydı. Tam 5 kere servise gitti geldi. Saat sürekli duruyor. Her seferinde de bir şeyi yok denerek geçiştirildi. 1.5 yıldır bizden çok onlarda kaldı saat. Tahminimce garanti süresini geçirmek için oyalıyorlar.
Yorum Gönder