1.5 ay önce Türk Telekom'dan faturaya ek olarak aldığım Reeder marka tableti aldığım hafta dönüp kendini kapatması, şarj almaması uygulamadan atma sorunlarından dolayı servise yollayıp iade istedim hala yollamadılar. Gidip tüketici heyetine başvuru yapacağım mağduriyetimin giderilmesini istiyorum.
Yorum Gönder