Yaklaşık 3 aydır Redline m330hd modeli uydu cihazı kullanmaktayım, daha doğrusu kullanmaya çalışıyorum cihaz kendi kendine kilitleniyor, açılmıyor, kapanıyor cihaz bozuldu diye yazılımı yeniden yüklediler. 20 TL para verdim cihazı 5 defa daha götürsem masrafı cihazı geçecek. Cihaz yeni ama ya yazılımı stabil değil ya da donanımı.
Yorum Gönder