Erzurum'dan Malatya'ya gönderdiğim kargo adres tam olmasına rağmen Malatya PTT çalışanlarının böyle bir adresin olmadığı yönünde beyanı, alıcıya bilgi verilmeden Malatya PTT merkezine giden kargonun habersiz bir şekilde tekrar Erzurum'a gönderilmesi nasıl bir iştir? Üstelik iade ücretini bana ödetmek istemeleri tam bir fiyaskodur. Yönetmelikte iade ücreti bulunuyor diyen görevli böyle bir adresin olmadığını ve o adreste yaşayan insanları yok hükmünde tutup böyle bir şey yapıyor.
Yorum Gönder