İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Prima Bez Kalite Şikayeti.

Prima Bez Kalite Şikayeti.

9 aylık kızım için doğduğundan beri Prima Premium kullanıyorum fakat geçen hafta ebebek'ten aldığım bez maalesef yapısı çok farklıydı gene de kullanmaya devam ettik. Bu bir haftanın sonucun da bebeğim ilk defa pişik oldu. Bez sıvıyı emmiyor, bu nedenle sıvı bebekle direkt temas halinde, kendi içinde topaklanıyor ve daha sık değiştirmek zorunda kaldık. Piyasa da ki en iyi bezi kullandığımızı düşündüğümüz bu noktada kızımın her alt değiştirmede ağlıyor olması işin cabası... Bu konuda dönüşünüzü bekliyorum, tüketici haklarımız adına da gereğini yapacağız.

Etiketler:

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget