31.03.2017 tarihli Erzurum'dan Sabiha Gökçen'e saat 22:05'te kalkması gereken uçağınız, ilk olarak 22:45 'e ertelendi. Daha sonra 23:20'ye ertelendi. Müşter hizmetlerinizi aradık sadece teknik nedenler diyor başka bir şey demiyor. Havalimanındaki personellerinize soruyoruz Havalimanı iniş trafiğinden dolayı diyor. Ama nedense diğer firmaların İstanbul Sabiha Gökçen'e giden uçakları rötar yapmıyor. Sabiha Gökçen'e sadece sizin firmanızın mı uçağını kabul etmiyorlar. Sizin firmanızdan almış olduğum her uçuşta aynı sorunu yaşadım. Eğer bu işi yapamıyorsanız bırakın. İnsanlar sizi 3 saat boyunca havalimanında beklemek zorunda değil. Kar yok yağmur yok neyin rötarı bu. Saat 22:05 da kalkacak diye uçak bileti satıyorsunuz saat 23:20 ye erteliyorsunuz. Baştan aşağı kötüsünüz. Bu firmanızdan aldığım son uçak biletidir.
Yorum Gönder