Bugün İzmir'den İstanbul'a Pegasus ile uçmama 20 dakika varken check-in yapmak istedim trafikten dolayı geç kaldığımı belirttim check-in bittiğini söylediler fakat o esnada kapılar kapanmamıştı. Yardımcı olmalarını rica ettim fakat neredeyse fırça atacaktı oradaki supervizörleri sonra ofislerine gittim, yardımcı olmaları için yine aynı şekilde neredeyse fırça yiyecektim. Mağduriyetimi dinlemek bir yana umursamadılar bile o esnada hala uçağa gidiniz anonsu yapılıyor ve ilgilenen kimse olmadığından biletim yandı, ve müşteri hizmetlerini aramak istedim şikayetimi belirtmek için şaka gibi dakikası 1.50 kuruş olarak ücretlendirildiği söylenildi, mağduriyetimi para vererek ileteceğim bir müşteri hizmetleri bir daha Pegasus şirketiyle asla uçmam. Böyle bir çalışan gurubu olduğu için Pegasus çok müşteri kaybeder, bu kadar rekabet varken para kazanmaya odaklı bir kuruluş.
Yorum Gönder