İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

Özel Zübeyde Hanım Tıp Merkezi Doktorunun Üslubu

Özel Zübeyde Hanım Tıp Merkezi Doktorunun Üslubu

On aylık çocuğumun hemoglobin testi için gittiğim İzmir Karşıyaka Özel Zübeyde Hanım Tıp Merkezi'nde çocuk sağlığı uzmanı doktor Mehmet Çağlar test sonuçlarına bakıp "Siz bu çocuğun üvey annesi misiniz? Öz annesi misiniz? Üvey babası mısınız öz babası mısınız? İfadeleri ile ağzında sakız çiğneyerek kabul edilmez bir tavır sergiledi. Amerikan pediatri akademisi tarafından 12 aylık çocuklara yapılması tavsiye edilen testi erken yaptırmamıza rağmen doktor bey demir ilacının ikinci ayda teste bile gerek olmadan başlaması gerektiğini iddia etti. Uluslar arası akademik makalelerde "6" değeri bile kabul edilebilir değer olarak ifade edilirken "8" değerini gören doktorun bu üslubu kabul edilemez! Çocukta demir eksikliği var diye artistlik yapan doktorun muayene süresince çocuğun hiçbir gelişimsel özelliğini sorgulamaması ya da boy ve kilosunu bakmaması da işin cabası...

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget