Bahsi geçen firmadan 2 adet araç aldım birinde 3 parça boyalı diye aldım ve aracı güvenerek aldığım için expertize götürme gereği duymadım. Aldıktan sonra araç içime sinmedi ve expertize götürdüm bir de ne göreyim araç önden şaseden darbeli olup toparlanmış olduğunu, başka bir kazada darbe mukavemeti düştüğü için önemli yaralanmalara sebep verebileceği tarafıma söylendi. Bunla alakalı tüm bilirkişi raporlarını ve hasar resimlerini Oto. Net yetkilileri ile paylaştıysam da tarafıma biz şaseye bakmıyoruz bu olabilir denildi velhasılı kelam bunlar araba değil bir çuval civata satıyorlar. Tüm hukuki hakkım saklıdır gereği hukuk çerçevesinde yapılacaktır.
Yorum Gönder