Oynamakta olduğum oyunda bir sistem açığı ortaya çıktı bundan faydalandık. İsteseler oyunu geri alabilirlerdi daha evvel almışlar çünkü lakin emeğimizi ve yatırdığımız parayı çöp ettiler. Sözde tüm svlerde yapılacaktı bu, lakin öyle bir şey yok. Kendi eksiklerini bizim üzerimizden kapatmaya çalışıyorlar. Bu adaletsizlikten şikayetçiyim. S***.
Yorum Gönder