Nurhira adındaki (http://www.nurhira.com) internet sitesi hiç haberim olmadan ve alakasız bir ürünü adıma kargo oluşturup yollamış. Benimle hiçbir şekilde iletişime geçilmeden yollanan bu kargoyu, evde olmadığım bir zamanda ailem ödeme yapıp almış. 36 beden olduğum halde 40 beden ve ve keyfi yollanan bu ürünü iade etmek istediğimde aradığım şahıs "hiçbir şekilde iade kabul etmiyoruz ve nereye şikayet ederseniz edin" tarzında bir üslup kullandı. Sayfada 14 gün içerisinde iade hakkı olduğunu yazıp böyle bir üslup kullanması sitenin "güvenilir olmadığı " anlamına gelir. Hiçbir şekilde kargo oluşturmayan insana bile kargo yollayıp, yapılan yanlış telafi etmeyen bu internet sitesinden şikayetçiyim!
Yorum Gönder