Samsung S7 Edge sıfır cep telefonu aldım, GittiGidiyor'dan fatura tarihi 23.01.2017 Samsung yetkili servise gittim. Arızadan dolayı bu tarihten önce bu telefonun 2 tane arıza kaydı çıktı.Samsung S7 Edge telefonu GittiGidiyor'dan Minitel isimli firmadan aldım. 23 Ocak 2017 fatura tarihidir aldıktan 10 gün sonra kısa süreli su teması oldu. Satıcıya yolladım satıcı bu garanti kapsamı dışında dedi 400 TL istedi sonra avukatıma arattım satıcı telefonu tekrar yollasın dedi. Bu sefer 1200 TL tamir parası istedi, tamir ettirmedim telefonu geri istedim. Samsung yetkili servisine telefonu götürdüm Samsung yetkili servisi telefonun fatura tarihinden önce 2 kez Samsung servisine tamir için getirildiği belgesini bana rapor olarak verdi. Bu belge ile birlikte Tüketici Mahkemesine başvurdum.
Yorum Gönder