Minanna adlı yerden geçen sene Ekim'de 180 TL elbise aldım gelmedi sonra gümrükte takılmış dediler 3 ay sonra bende başka sipariş veriyim onu gönderin dedim tamam dediler 3 adet bluz sipariş ettim 180 TL'lik bana 2 ay sonra da dalga geçer gibi 56 TL olan bir adet bluz yollamışlar ben diğer bluzlardan vazgeçtim artık benim para üstüm olan 124 TL mi iade etsinler binlerce mail mesaj attım cevap gelmedi artık bıktım.
Yorum Gönder
Benzer sorunu ben de yaşadım. Ben de hiçbir şekilde ulaşamıyorum. Paramı aldılar, elbise bunca zaman oldu hala gelmedi. Paramı iade etsinler. İnternette burası ile ilgili onlarca şikayet gördüm. Bu saçma sapan Minanna'ya karşı biz mağdurlar varız. Hep beraber olursak büyük bir güç oluruz. Dava açalım. İnsanlara bunu yapamazlar, bu kadar kolay mı onca kişiyi dolandır, parasını al hiçbir hukuki sonuçla karşı karşıya kalma. Yaptıkları yanına kalmasın lütfen