Sitesinde iade kabul ederiz yazıyor iade kabul etmiyorlar değişimi yapıyorlar. Telefonla arıyorsun kaba şekilde telefon açıyorlar. Kendi aralarında çatışma var biri farklı bir şey söylüyor diğeri farklı. Sitede çanta yeşil gözüküyor (çok satıyor diye yeşil yapmışlar) alıyorsun bej rengi çıkıyor, hiçbir bilgilendirme yok. 2 adet bankayla çalışıyorlar ama ikisi de adam akıllı çalışmıyor. Satın alamadım çantayı ve sitede koruma yok kart bilgileriniz için.
Yorum Gönder