Elbise aldık ve elbise resimde gösterilenden bambaşka geldi. WhatsApp'tan sipariş alırken hemen cevap veren şahsiyetler elbiseyle ilgili sorunları ilettiğimde cevap verme zahmetine bile girmediler. Ne yasal olan iade hakkımı kullandırdılar ne de tenezzül edip cevap verdiler. Kendilerine de ilettim yasal haklarımı sonuna kadar kullanacağım. Sonuçta Tüketici Hakları var. Zaten adliye çalışanıyım yarın dava dilekçemi de hazırlar gereken neyse yaparım. İnternet üzerinden de elimden gelen bütün karalama kampanyasını da yapmaya devam edeceğim.
Yorum Gönder