4/4/2017 tarihinde Makromarket'in Antalya B. Onat Caddesinde bulunan şubesinden aylık alışverişimi yaptı. Poşetleri aracıma yerleştirirken 3 tanesinin altı yırtıldı. Aldıklarım yere döküldü. İçeri girip tekrar poşet aldım. Araçtan indirirken 2 poşet yırtıldı ve 1 adet yumuşatıcı patladı. Tabii poşetteki diğer ürünlerde battı. En son asansörden çıkarken poşetler tekrar patladı ve aldıklarım bu sefer apartmanın içine döküldü. Bu kadar kalitesiz poşet yapmanızın bir açıklaması var mıdır? Aşırı poşet tüketimine karşı biri olarak bu kadarı da fazla. Ziyan olan ürünlere mi üzüleyim. Marketten eve kadar sürekli patlayan poşetler yüzünden aldıklarımı yoldan toplamaya mı sinirleneyim?
Yorum Gönder