2 tane büyük çocuk parkı yaptırdım.Restoranda birinde çok sıkıntı olmadı 2. parkta kurulduğu günden beri sürekli sıkıntı oluştu, yaptırmak için defalarca arıyoruz telefonlara cevap vermiyorlar. Cevap verdiklerinde türlü bahaneler üreterek gelmiyorlar. Bir defasında çocuk yaralandı Allah'tan sıkıntılı bir şey olmadı, olmayacak anlamına gelmiyor. Tedbir almak için her şey yapıyoruz. Parayı alıp ürünü teslim edene kadar olmaması gerek bu işler. Servisini de yapmaları gerekiyor ürünü yaparken bakım servisini yapacaklarını söylediler. Sonuçta burada çocuklar oynuyor zarar gelmesini istemiyoruz. Sıkıntılı olduğunu resimlerle kanıtlayabiliriz.
Yorum Gönder