İnternetteki Bütün Firma Şikayetleri

LG Kurulum Yapmıyorlar Bir Türlü

LG Kurulum Yapmıyorlar Bir Türlü

31.03.2017 tarihinde 12.30 civarında teslim aldığım 60uh605 TV için LG müşteri temsilciliğinden kurulum için randevu açtırdım. Cumartesi de 20:00'a kadar çalışıyor olmalarına rağmen bir buçuk günde kurulumu yapmadılar. Kurulum yapacak olan firmada çok ilgisiz. Arayıp bilgi almaya çalışıyoruz. Emrivaki ile sanki bir lütuf yapıyorlarmışcasına "arkadaşlar yoğun sırayla uğruyorlar. Yetişirse kuracaklar yetişmezse pazartesiye kalacak" gibi bir cevap veriyor. 60inç TV al, hafta sonu dahil 3 gün LG servisinin kurulum için keyfinin çatmasını bekle. Fiyasko.

Bu Şikayet https://tuketicikosesisikateyler.blogspot.com.tr adresinden izinalınmadan kopyalanmıştır...

Yorum Gönder

MKRdezign

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget