Bursa Magazin Outlet lekeci mağazasına yıkanmak üzere, stor perdemizi verdik. Birkaç gün sonra her yerinde gri hareliklerle gönderdiler. (ki anlamadığım kalite kontrol yapılmadan müşteriye gönderilmesi). Sonrasında arayıp şikayetimizi dile getirdik. Düzeleceğini söyleyip tekrar yıkanması için götürdüler. Yıkanma sonrası, yapılan işlemler sonucunda perde kullanılmayacak şekilde. Arayıp görüştüğüm ilk muhatap telefonu yüzüme kapattı. İkinci bulduğum muhatap da" biz esnafız yapılabilecek bir şey yok istediğiniz yere şikayet edin" dedi. Arayıp şikayet ettiğinizde kaba bi üslupla karşılaşıyorsunuz. Daha önce de yorgan verip benzer sorun yaşamıştık. Yapılan iş, kalite, kalite kontrol, fiyat, müşteri memnuniyeti, çalışan üslubu vs. Konusunda çok vasat bi firma.
Yorum Gönder