Tokat Legnohome'dan 18.02.2017 tarihinde masa ve sandalye aldık, parası peşin ödendi ayrıca. 1 hafta sonra bize ürünleri getirdiler fakat yanlış masa ve sandalye üstelik seçtiğim kumaş olmamasına rağmen adamlar benimle iddialaştı bu kumaş nubuk diye oysa ki nubuk falan değil daha ucuz kumaş neyse geri götürdüler, 1 buçuk ay geçti hala ürünlerimiz teslim olmadı. Her aradığımızda haftaya gelecek diye bizi oyaladılar. Ya artık ürünleri getirin ya da parayı iade ed8n yeterince mağdur olduk annem hasta günlük yürümesi lazım sizin yüzünüzden dışarı çıkamıyor masam gelecek diye.
Yorum Gönder