31.03.2017 tarihinde satın aldığım "Goodyear Ultragrip 8 Performance 205/50R17 93v xl" kış lastiğini 2014 üretimli olması ve elimde bulunan 205/50R17 93v kış lastiklerinden farklı olması sebebiyle bir hafta geçmeden iade etmek için kargoya gittim. Şirketin iadelerde kargo ücretinin müşteri tarafından ödenmesini talep etmesinden dolayı kargo ücretini sordum. Kargo benden lastiği teslim etmek için 75 TL ücret talep etti. Bu sebeple lastiği göndermedim. 0850 201 **** müşteri hizmetleri numarasını arayarak durumu ilettim. Şikayetimin not alındığı ve bana geri dönüş yapılacağı söylendi, fakat herhangi bir dönüş yapılmadı. Bunun yanında, attığım iade mailine de cevap verilmedi. Kısacası sıfır diye aldığım 3 yıllık, istemediğim bir lastiğe 398 TL para vermiş oldum.
Yorum Gönder