Daha 1 yıl garantisi olan telefonumu 4 kere aynı sorundan dolayı yolladım. İlkinde parça değişti sorun giderildi denildi, sorun devam etmekle birlikte kulaklık girişi bozuldu. İkincisinde ana kart değişti sorun giderildi denildi, telefonu teslim aldığımın ikinci saati sorun kendini gösterdi. Üçüncüsünde dalga geçer gibi, bu telefonda sorun yok denip geri yollandı. Dördüncü gönderişim daha ironik bir şekilde, sadece yazılım güncellenip geri yollanmış. Telefonu servisten aldığımın taş çatlasın ertesi günü telefon kendini yeniden başlatmaya başlıyor. Teknik servis elemanları vasıfsız mı işe alınıyor, yoksa laf olsun diye çalışan sorumsuz insanları mı barındırıyorsunuz? Çünkü benimle dalga geçecek şekilde davrandığınızı göz ardı edip, bir sebebe bağlamak istiyorum bu sorumsuzluğu.
Yorum Gönder